Συχνές Ερωτήσεις //

Προϊόντα

Έχεις απορία για τα προϊόντα μας; Ήρθε η ώρα να τις λύσουμε!

Στο κατάστημα μας σε όλα τα προϊόντα, εάν δεν υπάρχει η λέξη “Εξαντλημένο” τότε μπορείς να το αγοράσεις!

 

Ναι οι τιμές μας είναι ίδιες είτε αγοράσεις ένα προιόν online είτε το αγοράσεις στο χώρο μας.

Ονομαστική κράτηση δε μπορείς να κάνεις. Μπορείς όμως να κάνεις παραγγελία για να δεσμεύσεις το προϊόν και να έρθεις να το παραλάβεις από το χώρο μας

Όχι δε μπορείς, ο λόγος είναι απλός, δε μπορούμε να δεσμευτούμε ότι το προϊόν αυτό θα υπάρχει στο προμηθευτή μας.

Σε όλα μας τα προϊόντα δίνουμε εγγύηση εκτός των αναλώσιμων ή προστασίας κινητών όπως θήκες τζαμάκια κτλ κτλ.

Παραγγελίες

Έκανες παραγγελία και θες βοήθεια; είσαι στο σωστό μέρος!

Αν έχεις κάνει τη παραγγελία έως τις 16:00 , Δευτέρα με Παρασκευή θα αποσταλεί την ίδια ημέρα με ACS Courier. Αν γίνει η παραγγελία από τις 16:00 και μετά θα αποσταλεί την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Ναι σαφώς μπορείς, αρκεί να μας ενημερώσεις γρήγορα στο τηλέφωνο 2610000000 ή να μας στείλεις ένα email στο info@ihood.gr

Όταν η παραγγελία σου γίνει “Προς Παράδοση” θα σου στείλουμε ένα email με τον αριθμό αποστολής. Για να μην ανησυχείς θα σου στείλουμε και SMS στο νούμερο που δήλωσες.

Ναι, για την έκδοση τιμολογίου θα χρειαστούμε μόνο το Α.Φ.Μ. της επιχείρησης καθώς τα υπόλοιπα στοιχεία τα λαμβάνουμε από το TaxisNet αυτόματα.

Ο αριθμός αποστολής ενεργοποιείτε από τη ACS Courier μετά τις 22:00. Εάν όμως την επόμενη ημέρα ακόμα δεν εμφανίζει τίποτα, κάλεσε μας στο 2610000000.

Αποστολές που έχουν γίνει με την ACS Courier θα στη παραδώσει ο διανομέας στη πόρτα σου, αν δε σε βρει θα επικοινωνήσουν μαζί σου για άλλη ώρα παράδοσης, εκτός αν έχεις επιλέξει παραλαβή από το κατάστημα της Courier

Service

Χάλασε; ήρθε χαλασμένο;

Μην ανησυχείς, έχεις 14 ημέρες να μας το επιστρέψεις δωρεάν χωρίς έξτρα χρεώσεις. Δες αναλυτικά τις οδηγίες εδώ.

Δε πειράζει το προϊόν σας έχει εγγύηση. Στη περίπτωση αυτή πρέπει να μας το στείλεις πίσω όπως αναφέρεται εδώ αναλυτικά.

Αν πρόκειται για επιστροφή άθικτου προϊόντος, μπορείς να πάρεις ότι άλλο θες από το κατάστημα μας.

Αν έχει δοθεί έγκριση για αντικατάσταση προϊόντος, τότε μπορείς να αναφέρεις στο τεχνικό μας ότι δε θες αντικατάσταση αλλά κάποιο άλλο προϊόν.

Πριν στείλεις το ελαττωματικό προϊόν πίσω κάλεσε μας στο 2610000000 ή συμπλήρωσε τη φόρμα εγγύησης & επιστροφής που βρίσκεται εδώ.

Επίσης μη ξεχάσεις τη συσκευασία και την απόδειξη αγοράς, όπως επίσης για ταχύτερη εξυπηρέτηση θα βρεις μέσα στο πακέτο την αίτηση επιστροφών για να συμπληρώσεις αναλυτικά το πρόβλημα.

Όλα τα ελαττωματικά προϊόντα διατηρούνται σε προτεραιότητα. Ο μέσος όρος είναι 5 με 7 εργάσιμες ημέρες για την ολοκλήρωση του Service ή της αντικατάστασης χωρίς τις ημέρες επιστροφής και αποστολής.

Αν δε βρήκες βοήθεια με τα παραπάνω επικοινώνησε μαζί μας

Πάρε μας τηλέφωνο

Στείλε μας
στο Messenger

Στείλε email

info@ihood.gr